Historia

Älskar verkligen mina läxor!
Sitter vid matbordet nu och försöker förstå mig på frågorna som läraren har skrivit ihop som är kluriga som fasen :/ men men.. det går framåt! Har gjort färdigt 1 hel del av 3! haha ^^

Men så fort Linnea har slutat och hon har tid så ska vi ta oss en runda på stan och titta lite :)

Sen ikväll ska jag och killen äta kasslerlåda som jag fick recept av mamma, världens godaste är det ;) nam nam!!!

Men nej nu ska jag fortsätta med att försöka ta tag i läxorna! See ya.

/Elin

Kommentarer
Patricia♡

Kasslerlåda? Hur gör man?:)

2011-12-06 16:05:15
URL: http://patriciac.blogg.se/
Marika

Fyy faen vad gött! Mammas kasslerlåda är bäst <3

2011-12-06 19:06:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0