FRANCK PROVOST

Tjoo, nu är man hemkommen ifrån skolan, min studenlägenhet och stan!:)
Nu har vi precis lagat mat, vart pasta med korvgryta!

Korvgrytan bestod av :
Hot dog korvar
purjolök
tacosås
curry
margarin
chilisås

Maten funkade faktiskt, vi hittade faktiskt på den xD haha men sånt går ju också!

Det som händer ikväll är att se på Adventskalendern, öppna en chokladlucka, se halv 8 hos mig och sen duscha och sova :D

Btw vad tycker ni där ute om Franck Provost schampoo & conditioner? Tänkte testa om det är bra idag :)
/Elin

Kommentarer
marika

Usch jag tycker det är så dåligt. Jag tappar massa hår när jag använt det :( Men syos eller vad det heter, en liknande flaska är toppen bra=)

2011-12-12 18:26:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0