Recept

Riktigt bra recept hittade jag idag på internet! nam nam :D taco kycklinggratäng med nachochips :) mumma, snabbt och enkelt säger jag bara! mitt tips till er är att testa den! sjukt gott säger jag bara ;) och man behöver inte alls mycket grejer till! går nog snabbare med färdiggrillad kyckling btw, jag hade kycklingfilé var ju tvungen att steka och så! annars hade det gått fortare ;P tog typ bara 20 min sammanlagt :)

Nachokyckling med chips
färdiggrillad kyckling/stekt kycklingfilé
2 hackade tomater
1 gul lök
1 brk creme fraiche
1 brk tacosås
1 påse tacokrydda
riven ost
Gör så här: rensa kycklingen och lägg i gratängform. Hacka tomater och lök och lägg ovanpå kycklingen. Blanda tacosås, krydda och creme fraiche. Häll ovanpå löken. Sist men inte minst, riven ost på toppen. In i ugn på 200 grader tills osten har smällt. Servera med nachos, och isbergssallad.

/Elin

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0