Praktisk prov!

Tjohoo.
Idag har jag haft praktisk prov i släktforskningen, tror nog fasen att det gick bra! =D men dock så lyckades jag inte hitta svaret på den sista frågan :(, satt nog och letade på datorn i säkert en timme så till slut gav jag upp det, kanske inte blir något vg till mig i alla fall! buhu..
Och trött blir jag på telenorförsäljare! skaffade ny mobil förra året och enligt dom skulle jag få mig en ny efter ett år, ickesanicke! får vänta 3 hela månader till :( jäkla skittelenor!!!
Men men, nu blir det att ligga i sängen och kolla bilder och läsa massa mysiga bloggar och sen äta vattenmelon!

Nej men varför inte, bjuder på en ful lekstugebild nu som min kära syster tagit när vi gömde oss för dom små barnen haha.
/Elin

Kommentarer
Patricia♔

Lita aldrig på försäljare;) haha

2012-05-09 20:08:31
URL: http://patriciac.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0