9 månader.

Tjo.
Igår firade jag och pojken 9 månader, så det firade vi med en härlig picknick vid havet, och blåste gjorde det som sjutton! Fick håret i munnen när vi åt haha, men det va härligt i alla fall och fint var det! :) dock fick jag väl inte världens bästa bilder där nere men dom duger :).
Idag är pojken iväg på fotboll i sthlm, så jag har vart ensam hela dagen! Helt galet, blir ju helt tokig av att vara ensam och inte ha någon att prata med xD. Men nu sitter jag ute i soffan och glor på serie, Dr Quinn ! Samtidigt som tvätten rullar i badrummet.
Men nu är fotbollen slut och älsklingen på g hem, ska bli skönt !
/Elin

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0