Tjohej

Long time no see.. Har haft fullt upp senaste tiden känns det som, kalas och fester och hemmafix hehe, men snart kommer jag nog tillbaks lite mera : )
Idag i skolan har jag börjat tapetsera min butik som är i minimodell, så fort den börjar bli färdigt så kommer det komma upp bilder här kan jag lova! Hoppas på det bästa med den hehe..
Den här veckan i skolan ska vi göra kistdekoration som vi själva fått planera som ska göras på torsdag/fredag! Hoppas min planering kommer bli snygg !
Nu ska vi snart äta sen ska jag tillbaka till elevhemmet så ska jag och mina 2 klasskompisar fixa med vårat UF-företag där vi gör smycken, måste fixa bilder till den bloggen och göra bloggen klar! : ) Sen får ni gärna titta in på den! Ska ha en länk till den bloggen här någonstans så ni kan kika in där : ).
/Elin

Kommentarer
Patricia♔

Tack snälla:)



Vad roligt att du haft så mycket för dig senaste tiden:)

2012-01-25 13:38:11
URL: http://patriciac.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0