Nytt i hemmet

Tjoho, idag har jag och plutten haft storstädning hemma och tvättat! Sen var vi iväg till Rusta och köpte penslar för jag har påbörjat målningen av vårt kryddskåp så det blir vitt : ) fresh! Sen var jag iväg och fikade med älskade Linnea, massa skratt och prat som vanligt på kära Skafferiet! Sen drog vi en runda på stan och kollade, köpte smågrejer bara som kan va roligt att ha! Sen fick jag ju också hem systerdotterns födelsedagspresent idag på posten : ) så nu är det inslaget så nu inväntar jag bara hennes födelsedag!
Här kommer bild på det jag köpt, ljuslyktan är köpt på Dimoda och grytlappen och grythandsken är köpta på Chilli :)
/Elin

Kommentarer
Marika

Vad fin lyckta Elin=) Och söta grytlappar!!!

2012-01-04 22:06:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0