Tired

Igår vart det inget bloggande alls! Va i skolan och hade religion och samhällskunskap, hatar samhällskunskap men men^^..  sen efter skolan drog jag med Linnea,Magna & Elin till stan en sväng och så lät det väldigt frestande om att dom skulle dra sig ut på krogen igårkväll så jag sprang och fixade en fribiljett till Hugo och sen vart det att köpa lite festligt höhö ;) me like! Fast såg nog kanske lite vardagligt ut! men det var ju faktiskt en vardag så!

Efter stan åkte jag hem och duscha och fixade mig, sen lagade jag mat till mig & pojken, blev pasta och carbonarasås! tyvärr vart såsen ärligt talat äcklig :P haha, smakade absolut ingenting och hade konstig konsistens! haha :), sen mös jag lite me älsklingen innan han körde hem mig till Linnea :) och så började vi festa loss lite haha, rolig kväll igår me tjejorna i alla fall :), sen drog jag hem vid 1 inatt och kröp ner breve älsklingen som vart lite rädd för han såg mig ligga breve helt plötsligt haha, söt är han!

Idag blir det lugnt, ska städa lite smått, laga mat och sen mysa till bland annat Lotta på liseberg som killen tycker är kul^^ och sen blir det någon film! Troligtsvis Jägarna 2 om killen får bestämma! Så vi får väl se ;).

Så här såg linnet ut jag köpte och hade på mig igårkväll från H&M !
/Elin

Kommentarer
MALIN SUNDIN [FOTOGRAF]

RE: haha true word! :) we love it!

2011-11-24 13:45:17
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Patricia♡

Tack snälla du:)



Sött linne:)

2011-11-24 15:31:10
URL: http://patriciac.blogg.se/
Michelle

sött linne:)

2011-11-24 17:42:17
URL: http://ponnybrudarna.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0