Sjuk

Sorry att man vart lite off ett tag, men är sjuk och grymt seg! Har legat fastklistrad i soffan i tre dagar.. suck, börjar tröttna på det ! så idag slet jag mig upp ur soffan och drog en sväng på stan med Linnea, didn´t help at all :( buhu.

Men men, kvällen har bestått av en sväng hemma hos mig, hämtade min kära garderobsblomma som verkar överleva bättre utan mig x) och lite kläder! sen blev det en sväng till ÖoB och sen city gross :) sen åt vi lite mat, rostbiff och potatissallad, och till sist den efterlängtade julmusten :D love it!!! sen ikväll blir det Beck på fyran kl nio, awesome, och sen ännu en natt med hosta och äcklig hostmedecin som absolut inte hjälper ett dugg men tar den ändå, couse you never know! ;P
See ya. /Elin

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0