Saturday night

Dagen har gått superfort! Blev väckt halv 9 i morse av mamma att dom hade en timme kvar att åka innan dom var framme, sprang upp & gjorde frukost och sen sprang jag till kiosken och köpte cigg och lämnade in några lappar åt my boyfriend! sen gick de fort för då var mamma och pappa redan här hehe, sprang ner och mötte dom och så gosade jag med min hund som vart helt galen när han såg mig hehe :) så söt är han!!! sen kom päronen upp hit och lämnade en massa mat dom köpt med åt oss och så lämnade dom vovvsen och gick iväg och utforskade stan :) fick förresten en jätte fin lilla julaftons present av mor & far, glad vart man såklart :).. gosade med hunden i en timme helt själv :) sen kom alla hem igen och började med maten och sen bjöd jag på fika, och alla vart nöjda över mina kakor ;) yes!
Nu ikväll blir det myspys här hemma i soffan :) fast först ska jag ta mig ett varmt och skönt bubbelbad! och sen blir det varma mackor & film antar jag :)

/Elin

Kommentarer
Patricia♡

Låter som om du har haft fullt upp du:)

2011-11-20 01:25:50
URL: http://patriciac.blogg.se/
25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer

Vilken söt liten vove=)

2011-11-25 00:36:37
URL: http://www.mammavd.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0