Helg

Var sjuk nästan hela förra veckan, därför man inte orkat skriva så mycket (A) orkade säkert egentligen eftersom jag haft sjukt tråkigt men men x) , i torsdags kom en bakfull Linnea hit och tiggde mat, hon fick nudlar och avslagen läsk! allt går när man är bakis ;)..

I fredags kväll ringer Linnea ca 20.30 och fråga om man skulle med ut, svårt att säga nej! så hon kom hit, jag drack upp mitt vin x) sen sprang vi ut på krogen! älska impulsgrejer ;) de vart en lång natt måste jag säga, så igår var man inte allt för pigg (A) men jag gjorde mycket igår eller ah vi, = jag & pojken! vi åt frukost, sen städade vi hela lägenheten, jag torkade rent kaklet i badrummet, skitjobb är det enda ordet jag kan få fram för det! men fint vart det ;) sen skrev vi matlista för nästa vecka och så drog vi iväg till citygross och storhandlade :D me like it ;) vill egentligen ha en vagn i stället för korg när vi handlar, men så mycket mat blir de aldrig :/ hum..

På kvällen igår drog älsk iväg till sin kompis och va där ett par timmar medans jag gjorde Amerikanska pancaces, namnam, och så låg jag i badet i hundra år kändes det som och lyssnade på härlig musik och med en choklad-ansiktsmask höhö, den luktade gott (A) sen när pojken kom hem åt vi pannkakor med glass,hemmagjord chokladsås och jordgubbar :D gottgott (Y), får ju inte glömma julmusten med! ;)

Idag har vi handlat småsaker och tagit en promenad och snart blir det mat och sen mys resten av dagen :).

De här va det man lyssnade på igår :) lovely <3

http://www.youtube.com/watch?v=G1OGsH9Cb_g&feature=related

/Elin

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0