Snowflakes

Godmorgon!
Idag har de varit en bra morgon : ) eller förutom när vi vaknade av att dom sågade ner en massa träd utanför hela morgonen.. men sen vart den bra! Vi satt vid fönstret och åt frukost och tittade på alla snöflingorna, tände ljusen i adventsljusstaken och sen hoppade jag in i duschen, och älskling sitter självklart framför tvn nu och spelar fifa, förvånad? ; ) snart ska jag göra mig iordning! För det blir att åka iväg och hämta hans mormor och sen ut till hans föräldrar och fika : ) sen ska vi hem igen och hm laga mat! För idag blir de höstgryta : ) superdupergott! Kan lägga ut bild och receptet senare men nu har jag bråttom!
/Elin

Kommentarer
Patricia♔

Haha tack:)

2011-12-21 13:18:40
URL: http://patriciac.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0