Snart slut

Snart så är det jullov igen, och antagligen för sista gången i hela mitt liv? Helt sjukt, but true!
Idag har vi precis ätit pommes,beasås,schnitzel och sallad ;D asgott! Vi är nog helt enkelt bäst på att laga mat..

Snart blir det att gå iväg på en liten promenad efter att maten har smält ner ordentligt så man orkar röra sig!
Längtar efter familjen där hemma! åh :/, och fick precis veta att älsklings julklapp som jag har beställt kanske inte kommer fram innan julafton : ( är ju typiskt när det står på hemsidorna att det kommer hinna fram! Men men..

Har btw varit hemma hos mig idag och hämtat två böcker, mitt duschdraperi och två örngott ! : D myspys.

/Elin

Kommentarer
Patricia♔

Jag ska vara i Nässjö.

2011-12-20 18:12:09
URL: http://patriciac.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0