Sunshine.

Tjoho.
Idag har det vart soligt hela morgonen, men nu börjar dom där tråkiga molnen komma igen :/.
Gårdagen såg i alla fall ut så här för oss:
Åkte ut till skogen och plockade kantareller och blåbär
Åkte till Ikea och köpte tavla
Åkte hem och började slipa och måla vårt köksbord som jag planerat att ska vara klart tills på fredag ;) har även målat det en andra gång nyss och ska måla en tredje ikväll, och imorrn går jag på stolarna! :) Roligt med impulsideér ibland!

Idag ska vi förhoppningsvis ut i skogen igen och leta mer blåbär så jag kan göra en paj på fredag! :)
See you.
P.s. bjuder på en bild på min fina studenttårta! ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0