Promenix

Nu har jag och plutten vart ute på en promenad runt strömmen, fast på ett annat håll den här gången! Haha : ) roligare att gå runt där måste jag säga, men måste bli duktigare på att gå ut och gå fastän man tycker de är lite smått tråkigt, ge mig självdisiplin någon!?!
Nu sitter vi och tittar på full frys på fyran, sen blir de byggfällan och sen filmmys med tända ljus i hela lägenheten : ), måste till IKEA snart igen och köpa fler doftljus, mina kära vaniljljus börjar ta slut igen : ( hum.
/Elin

Kommentarer
Marika

Varsågod här får du självdisiplin =D

2012-01-09 21:04:56
Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Nu har jag utsedd 3 vinnaren av dagens blogg. Inlägget dyker nog upp när som!! ... Det strular lite hos blogg.se just nu så håll koll på min blogg!

Nu vet du iaf att jag har utsedd vinnarna ;)

Kram!

2012-01-09 23:38:55
URL: http://sense.webblogg.se/
mamma

duktigt motion skadar inte

2012-01-10 17:43:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0