Yesterday

Igår drog man ju iväg till stan och träffade Linnea, såg julsaker överallt! och då menar jag överallt!!! vart helt kär, hade säkert kunnat köpa allting haha :) och om det är nånting på julen som jag verkligen älskar så är det snöglober!  love it! så mysiga är dom.
Men gårdagen såg ut som alla andra dagar, happy face ^^ hehe.
Idag dock så är man ledig, resten av klassen har nationella prov men icke jag, så jag vaknade för en timme sen och har inte gjort något annat än ätit frukost, måste komma på något jag kan göra ju! Det enda jag vet är att jag ska träffa Elina en sväng troligtsvis, men vi får se! Skulle behöva tvätta ett till fönster som jag inte tvättat än, tur att den här lägenheten bara har 3 fönster haha :). Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och lyssna på härlig musik!

/Elin

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0