New stuff

Idag vart det en liten runda på stan efter att jag hade varit med killen på ingelsta :) köpte nya leggings, en glasburk, och en sockerströare ;).
På stan träffade jag älskade Linnea som börjar bli sjuk stackarn :/ sen gick jag en runda själv efter att hon åkt hem, sen drog jag hem och lagade mat till oss :) korvgryta med texmex smak vart det idag! sen tog jag mig en dusch och sen har vi tittar på Halv 8 hos mig och Bonde söker fru :) så mysigt!
Här kommer lite bilder igen på dagens inköp !
/Elin

Kommentarer
issa - tjejrappare och låtskrivare

sv: tack sötis!

2011-11-30 21:22:15
URL: http://issabellek.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0