Jag<3Baka

Haha, denna dagen flög ju bara förbi:)pratade i telefon med min kära syster i hundra år om allt mellan himmel å jord! hon gav mig tips på att göra kolakakor, och kolakakor blev det! men receptet jag hittade på internet funkade inte för mig så fick lite panik (A) fick slänga i överdrivet mkt sirap och mera margarin än va de skulle vara x) det skulle bli 40 kakor, jag fick 18 ^^ bra jobbat elin! skrattade lite när dom vart färdiga för dom såg allt lite roliga ut enligt mig ;P slänger upp en liten bild så ni får se!

Nu blir det mys i soffan med älskling och sen sova för imorn blir det upp tidigt och cykla iväg till plugget!
/Elin

Kommentarer
Amanda Matanovic

hej, allt bra med dig? :)

2011-11-18 07:12:04
URL: http://ammm.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0