Norrköping

Sådär nu är man hemma igen i lägenheten i Nkpg med älskling !:) har ju varit hos mina föräldrar inatt, så igår hämtade killen mig efter skolan så åkte vi hem, när vi kom hem fick mamma en present av mig, en blomdekoration! och sen låg jag och älskling och såg film i mitt rum hos dom och jag somnade (A) ofcourse! trött var man!

Idag har vi varit på kalas hos min kära syster som fyllde 24 :) superfin var hon ikväll! så nu har killen träffat hela min familj inklusive syrrornas pojkvänner ;) haha , men de har funkat bra :) härligt värre! sen åkte vi hem och stannade till och köpte en massa godis på vägen ! kan ju behövas innan jul, eller?;) haha

Så därför har jag inte skrivit något alls på en och en halv dag :) men nu är vi hemma och fixar lite!
Och imorgon tänds tredje ljuset i våran nya fina adventsljushållare som vi fick av mammsen idag :)
/Elin

Kommentarer
Patricia♡

Det får du allt göra:)

2011-12-10 21:08:03
URL: http://patriciac.blogg.se/
Marika

Tack för allt=) Var såroligt att ni kom.

Ska blispännande att se sne bvaddu handlat på IKEA=) Puss

2011-12-11 11:13:25

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0