Kaos

Tjoho där ute. Hoppas ni hade en helt underbar julafton igår för det hade verkligen jag : ) går inte ens att beskriva i ord över hur lycklig man var igår, underbar familj har man och det gör verkligen allt!
Men dagen var så här, vi åkte iväg till min storasyster ute i skogen, började fixa med maten, tittade på alla julklappar under granen, fast hennes katt var nog mera nyfiken! För ett av mina paket hade han nämligen rivit upp den busen ; ) och min systerson var så duktig, alla julklapparna orkade han dela ut fast han tog en toapaus mitt i allt haha, sötisen! Men efter julklapparna var alla nöjda och glada kan jag tro : ).

Men nu är ju julen över och kaoset börjar! Springa i affärer i mellandagarna lär bli väldigt spännande eftersom i år ska jag göra det i Norrköping, innan har det bara hänt i Oskarshamn hehe. Får väl se hur det ska gå : ) på tisdag åker jag hem i alla fall och på torsdag åker nog jag och älskling till IKEA och köper vår älskade byrå till sovrummet!
Här kommer bild på en julklapp : )
/Elin

Kommentarer
Angelica fyrbarnsmamman

lägger du till mig så lägger jag till dig sedan. Hojjta till när du lagt till mig isf.

2011-12-25 11:02:25
URL: http://tvattlapp.blogspot.com
Sveriges One Direction

Hej!

Har du någon slags beundran för det brittiska bandet One Direction, eller gillar du bara någon enstaka medlem? Besök i så fall min blogg om världens bästa band, http://sveonedirection.blogg.se/ Du kommer inte ångra dig ;)



Ha en fortsatt trevlig dag!

2011-12-25 16:38:30
URL: http://sveonedirection.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0