Bubbleroom.se

Tjoho!

Älska bubbleroom.se! fick ett sms förut idag om att jag vunnit 100kr i någon utlottning, så nu har jag beställt 6 par trosor helt gratis :D me like! är ju fri frakt där nu också ;) så behövde inte betala något alls, yey :D..

Men men, tillbaks till vardan ;) idag har man haft prov i religion, gick väl lite sisådär :/ hm, kändes inte jätte jätte bra den här gången! men sen kom älskling och hämtade mig efter skolan och så lagade jag mat, blev enkel mat idag, hamburgare & klyftpotatis :) sen fick vi post! :D fick en julkokbok ifrån Milda :) (Y) nice!
/Elin

Kommentarer
Amanda Matanovic ☆

Svar: Jo det är bara bra med mig, är bara lite förkyld!

Haft en bra dag? :)



----------------------------------------------

Vill du ha en ny design? Har precis startat en tävling i min blogg där du kan vinna en design gjord av mig! Va gärna med i tävlingen om du är intresserad!

2011-12-14 16:19:16
URL: http://ammm.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0